Curtains

Saker och ting börjar så smått komma i ordning även på övervåningen. För några veckor sedan hämtade jag våra gardiner, som världens bästa Bettan hjälp oss med, till övervåningens TV-rum och gästrum. I vardagsrummet blev det sammetstyg i en varm grå nyans (lite ljusare i verkligheten än på bilderna) med vita tunna gardiner bakom. I gästrummet valde jag ett sammetstyg i blågrön nyans med likadana vita tunna gardiner bakom, även detta sammetstyg är aningen ljusare i verkligheten, men det var sjukt svårt att fånga det på bild och dessutom i motljus... Hur som helst, det är nu väldigt mycket mysigare om jag får säga det själv. Här har de flesta möblerna från lägenheten hamnat, och i framtiden skulle jag kunna tänka mig en något ljusare soffa. Och så ska vi bara se till att få taklampan centrerad över soffbordet...
Rebecca Adnell:

Ser så himla ljust och fint ut!

johanna:

snyggt!

Kommentera inlägget här: