Bara tisdag

Ah, bara tisdag trots att det verkligen kändes som onsdag i morse. Efter en lång dag på jobbet (somnade nästan på eftermiddagsmötet) stack jag till Breeze. Skulle egentligen träna med Amanda, men hon blev sjuk i natt så jag fick träna själv. Krigade mig igenom 3 km sen sa mina skoskav stopp och istället körde jag ett snabbt benpass. Imorgon hoppas jag Amanda är frisk för det är ju trots allt mycket roligare att träna två än ensam. Nu är det snart Hollywoodfruar och sen säger jag god natt. Puss!

lina:

vad använder du för mascara? du har så långa ögonfransar!!

Svar: Jag använder Maybelline's "The Colossal Volum' Express" (gul) som bas och därefter MaxFactor's "False Lash Effect Fusion" (lila). Dock tror jag inte riktigt att det är mina marscaror som gör det utan jag har använt mig av RevitaLash i ett halvår. Just RevitaLash säljs inte längre utan jag ska nu testa NeuLash. Hur som helst har mina fransar blivit längre sedan jag började använda det.
Vendela Hugosson

Kommentera inlägget här: