Michael Kors Saffiano Leather Tote

Ida:
Kan du inte lägga in fler bilder på din Michael Kors väska? Är sugen på att köpa den men är inte säker på ifall den är lika fin i verkligheten som på bild. Finns där olika stolekar på den? 
Förövrigt är din blogg superbra! kram 
Svar:
Först och främst, tack så mycket! Och absolut kan jag göra det. Här nedan är några bilder jag tog lite snabbt. Första gången jag använde min kamera sedan januari, haha! Inga jättebra bilder men bättre än mobilbilder i alla fall. Hur som helst är jag jättenöjd med min. Den är enkel och väldigt rymlig vilket jag var ute efter när jag köpte den. Hade den som väska nu när jag var i Köpenhamn i helgen och då fick jag plats med necessär, ombyte, pyjamas osv. Så vitt jag vet finns den i Small och Medium, men också specialanpassade till t.ex. Macbook och iPad. Här är direktlänk till den jag köpte och där finns även fler bilder.
emilia:

vad hade du för storlek? XS? är den liten?
svara gärna på min Email :)
kram

Svar: Min är storlek medium, och det tycker jag är lagom. Finns även i small som jag skrev i inlägget vilket kanske passar om man vill ha det mer som en vardagshandväska. Jag gillar dock att man kan få plats med dator, ombyte och lite så. :)
Vendela Hugosson

Kommentera inlägget här: