Pirrig

Inte riktigt meningen att det fula fingret skulle vara synligt på första bilden, det hoppas jag ni förstår. Pirrigtjej_93 här, som inte riktigt vet om hon är redo för Thailand eller inte. Eller, jag är nog så redo som jag kan bli. Sen får allt annat lösa sig. En sak som känns ultra-weird är dock min packning. När jag åker iväg på en enveckas-semester brukar jag alltid ha en fullpackad resväska. Nu är den halvfull - hur konstigt?!? Ajja, har med mig allt som står på packningslistan i alla fall så jag ska försöka inte oroa mig mer. Ska föra över lite bilder från mina kameror nu så att jag har plats till alla nya fantastiska minnen som ska skapas under dessa två veckorna. Sen blir det sängen. Vid 10 kommer Jeni och hämtar mig imorgon och sen bär det av. Jobbigast har varit att säga hejdå till alla mina fina vänner, men vi ses ju snart igen! Ni får en stor fet PUSS så länge. Ni är bäst!!!!!

rebecca:

Ha det så roligt! kram

Kommentera inlägget här: