One of those days

Idag är en sån dag då jag mår allmänt piss. Dagen startade på sämsta sätt, genom att jag först vaknade vid 6 av pappas alarmklocka som han glömt stänga av innan han for till Köpenhamn. Det tog mig ett bra tag innan jag förstod var ljudet kom ifrån men fick sedan springa och stänga av oljudet. Somnade om och försov mig - SÅKLART! På en kvart fick jag göra mig i ordning någontsånär (det blir aldrig bra) och kom till skolan ca tre minuter sent. Läraren var självklart inte själv kommen så jag stressade så mycket i onödan... Därefter har väl dagen flytit på ganska normalt, förutom att jag var så sinneshungrig hela förmiddagen. Åt pasta, snitzel och pannkakor till lunch vilket gjorde mig lite gladare (och mättare!). Nu i eftermiddag har jag dock lidit av en fruktansvärd huvudvärk som inte vill försvinna. Trots det ska jag nu snart ta mig in till Malmö i detta snökaos. Wish me luck! HAJ

Kommentera inlägget här: