Onsdag 11/4

Hej hej hemskt mycket hej! Har för tillfället ingenting att blogga om. Det är fruktansvärt mycket som händer i skolan just nu, och vid sidan om det ska även körkort och träning hinnas med. I morse ställde jag klockan på 8 (!) för att åka ut till Slingan och springa med Amanda en timme senare. Vad har hänt med mig? Springa är det absolut värsta jag vet egentligen, haha. Därefter gjorde vi så att träningen kändes meningslös genom att käka frukost på McDonald's. Väl hemma igen duschade jag och sen blev jag så trött att jag somnade innan det var dags att dra sig till skolan vid halv två. Efter två lektioner stack jag och Olivia på stan och med mig hem fick jag ett par nya träningsskor och nya löparbyxor - nöjd! Ikväll har jag bara ätit, pluggat körkortsteori och kollat på BB. NU ska jag sova trots att jag har sovmorgon. Anledningen? Byggarbetarna som jobbar med vårt hus väcker mig tidigt varje morgon = ångest... PUSS och god natt!
Kommentera inlägget här: