Hard working girl







Här har ni min tolkning av hösten, och eftersom jag inte har tid att blogga om annat får ni stå ut med dem.

Sitter fortfarande i skolan trots att jag slutade för över en timme sedan. Var dessutom i skolan redan klockan nio trots att vi inte började förrän halv två (!). Duktig tjej skulle jag vilja påstå. Har studat hela dagen, både i skolan och på Snuggles med mina fina Elinor och Desirée. Hyllningstalet är avklarat och jag kan inte tala om hur skönt det känns. Har påbörjat Engelska-Cambridge-inlämningen som ska lämnas in på fredag, men får färdigställa den imorgon. Har inte ens läst ut boken, hehe... Matten. Usch. Matten vill jag inte ens nämna, ännu mindre tänka på! Min värsta mardröm, dvs. prov på fredag. Har börjat om på hela kapitlet för att jag känner mig så osäker. Det lär inte bli något MVG här inte. I bästa fall ett VG, men jag vågar knappt hoppas på det. Hur som helst - nu ska jag sticka hem och plugga ännu mer innan träningen ikväll. Imorgon är det skola från 8-16.30 så jag får tyvärr hoppa träningen på kvällen för att hinna plugga matten och engelskan. OJ vilket tråkigt skolinlägg det här blev. Vet inte varifrån allt mitt babbel kommer ifrån, så nu ska jag sluta plåga er. Ha det bra, PUSS!
Kommentera inlägget här: