Makeup

Det må vara dyrt, och innebär kostnader som inte alltid känns så himla roliga, men nytt smink är alltid kul! Detta nedan (plus en ny puderborste) beställde jag hem från Kicks förra veckan.
Detta topplack från Seche Vite ska enligt flera källor var det bästa på marknaden, och få nagellacket att sitta mycket längre. Vi målade dock naglarna häromdagen i Norge så jag har inte hunnit prova det än.
Jag använder Anastasias Dipbrow Pomade flitigt, men det är en ganska avancerad produkt och vissa dagar kan det ta lång tid innan jag får till brynen. Därför klickade jag hem denna penna, i samma färg som jag redan har, och ska se om den är lite lättare att använda. Kommer nog inte svika min Dipbrow Pomade helt, utan detta blir mer som ett komplement till den.
Detta är bara en påfyllnad till mitt Contour-kit från Anastasia, då den ena färgen snart är slut. Smart att man kan göra så här och slipper köpa ett helt nytt kit!
Sist men inte minst, en läppenna i färgen Soar från MAC. Denna har varit slutsåld hur länge som helst, men äntligen kom den in igen. Jag har egentligen lite svårt för att få till läppstift osv på mina läppar, men skam den som ger sig!
Emilia Sjödin :

åh du får gärna berätta sen hur ögonbrynspennan från anastasia är! :)

Kommentera inlägget här: