Lista 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1

10 saker jag tycker om:

  1. Livet
  2. Emil och allt vad han innebär
  3. Mat, mat, mat
  4. Godis och det mesta som onyttigt (typiskt...)
  5. Mysiga hemmakvällar med film och gotte nu på vinterhalvåret
  6. Att resa och få upptäcka nya platser
  7. Min familj och mina vänner
  8. Djur (speciellt hundar)
  9. Känslan efter ett hårt träningspass
  10. Grillkvällar på sommaren
 
9 saker jag tycker mindre om:
  1. När saker inte blir som man tänkt
  2. Mitt sötsug
  3. När folk inte kan hålla tider
  4. När någon som står en nära går bort
  5. Att bli besviken
  6. Min prestationsångest
  7. Laktrits
  8. Skoskav och andra smärtor
  9. Kyla

8 bloggar jag läser:

  1. Carolina Gynning
  2. Mia Smedberg
  3. Shopping & Fashion
  4. Magdalena Graaf
  5. Trendenser
  6. Fia Håbbe
  7. Michaela Forni
  8. Isabel Adrian

7 saker jag vill göra i framtiden:

  1. Resa, till bl.a. Maldiverna, Hawaii, Bora Bora och andra paradis
  2. Utvecklas och trivas bättre med mig själv
  3. Skaffa hund
  4. Utbilda mig och utvecklas inom företaget
  5. Gifta mig och skaffa barn (inte den närmsta framtiden, men senare)
  6. Inreda min lägenhet så att den blir FIN
  7. Ha en fet 20årsfest
 
6 saker jag är rädd för:
  1. Att prestera dåligt
  2. Att förlora de jag älskar
  3. Katter
  4. Att bli allvarligt sjuk/skadad
  5. Att bli sårad av någon jag tycker om
  6. Spindlar

5 platser jag tycker om att vara på:

  1. Hemma (och förhoppningsvis snart i min lägenhet)
  2. I Emils famn
  3. I skidbacken
  4. På gymmet (ibland, hehe)
  5. På nya fina hotell i ett varmt land
 
4 ord som beskriver mig: (svårt!!)
  1. Ordningsam
  2. Envis
  3. Omtänksam
  4. Känslosam

3 saker jag ser fram emot:

  1. Flytten till min lägenhet i början av november
  2. Julen och min födelsedag (fyller ju 20, hehe)
  3. Nästa sommar...

2 bra filmer:
  1. The Holiday
  2. The Heat (rolig!)

1 bra låt:

  1. Holy Grail - Jay-Z & Justin Timberlake (just nu i alla fall, kommer väl tröttna snart)
Kommentera inlägget här: