En liten fredagslista bara

När vaknade du i morse?
6.50 och gick upp 10 min senare för att köra hem om innan jobbet (sov i Skivarp).

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Minns inte riktigt, men något i stil med att jag var svintrött och ville stanna kvar i sängen med mitt hjärta istället för att köra och jobba.

 

Har du ringt någon i morse, vem och vad sa ni?
Nej, inte än.

 

Vilket humör är du på?
Bästa, det är ju trots allt fredag!

 

Har du ont någonstans?
Lite träningsvärk i lår och rumpa, men ingen annanstans för tillfället.

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Jag har precis tryckt i mig frukost här på jobbet så inget just nu, men annars brukar mitt godissug vara ständigt återkommande.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Sushi till mig och tjejerna i onsdags.

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Idag? Det måste väl ha varit facebook, dock på mobilen = en app, hehe.

 

Vad ska du göra ikväll?
Äta något gott, passa vovven och pussa på min kille tror jag.

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Lyssnar ju på radio här på jobbet och då är det svårt att kontrollera låtval, men i eftermiddag när jag ska springa lär det väl bli ”Clarity” som jag för tillfället blir hemskt glad och taggad av.

 

Vad tycker du om din blogg?
Haha, vilken fråga. Vet inte riktigt vad jag ska svara. Har den mest för att skriva av mig lite och för att det är kul att kunna kolla tillbaka på vad man gjort.

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Exakt samma sak som just nu, jobbade, och inväntade en efterlängtad helg.

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Nja, det tror jag inte. Kanske av någon av päronen när jag kommit hem och varit duktig och sprungit, haha.

 

När fotade något senast, och vad?
Har ju verkligen blivit SÄMST på att fota nuförtiden. Kameran satt typ fastklistrad i min hand för något år sedan men nu kan jag inte ens minnas sist jag fotade med den. Senaste mobilbilden var när jag fotade mina Yolliboxar dock.

 

Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Nej, inte än, om man inte räknar bensin men den betalar jag ju inte under tiden jag kör.

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Undersidan av mitt skrivbord på jobbet, typ?

 

Vad har du på dig idag?
Svarta jeans och en långärmad randig tröja, fashionnnnnn…

Kommentera inlägget här: