Dagen efter

Man är ju lite trött och sliten efter gårdagen, som för övrigt var en av de bästa dagarna i mitt liv, om inte den bästa! Tack alla som var med och firade med mig på olika sätt. Nu börjar livet, PUSS

Anonym:

hej! har du slutat blogga? hur ser dina plner ut nu efter studenten? du ser ut som en typisk fotomodell, hur lång är du och hur mkt väger du? varit modell ngn gång? kram



Vendela Hugosson:

Anonym: Nej jag har inte slutat blogga, utan det har bara blivit en liten paus eftersom jag har haft mycket annat att tänka på. Ska försöka bli bättre :)

Haha oj, tack! Någon fotomodell är jag dock verkligen inte. Jag skulle tippa på att jag är runt 1,67 kanske och väger mellan 53-55 kg.

Anonym:

ok, du ser i alla fall väligt moellaktig ut! hur gör du för att håla dig så smal? tränar u mkt? hur mkt? vad äter du? jättnyttigt? ngn mat u unviker för att den är onyttig? hur ofta äter du typ kakor oh godis? ur ofta äter du glas? hur kan en vanlig matdag se ut för dig? vad äter du oh ungfär hur mkt? kune vara intressant att veta, så man kan jämför lite med hur man själv äter! skulle du inte kunna fota typ lite bilder på allt du äter typ under en dag och lite annars också, typ vanliga midagar o så?din blo´gg är för övrigt jättebra! grati till ditt körkort förresten!

Vendela Hugosson:

Anonym: Jag är egentligen gymnast, vilket innebär träning 4 ggr i veckan ca 3,5 timmar varje gång. Just nu har jag dock tagit ett uppehåll och tränar inte speciellt mycket alls. Försöker ta mig till gymmet för att springa och gymma lite några gånger i veckan, men det blir inte så ofta som jag hade velat. Min kost är typ sämst. Jag tänker nästan aldrig på vad jag äter och äter något onyttigt varje dag. Att visa upp hur min matdag skulle se ut tror jag faktiskt inte hade varit så intressant då jag inte äter så rolig mat allt för ofta, haha. Men klart, blir det tillfälle ska jag göra det. Och tack du! :)

Kommentera inlägget här: