Finito

Hade MER än gärna befunnit mig på en sandstrand just nu. Bara tanken av att ligga och svettas i solen får mig att bli galen. Snart snart snart åker jag till Thailand, men tror inte att det kommer bli så mycket av det där, tyvärr. Men det kommer nog bli en helt awesome upplevelse i vilket fall som helst!

Och nu till detta inläggets orsak, JAG ÄR KLAR MED MITT TAL! Tror jag i alla fall, haha. Det vara i över 5 minuter, men där är kanske något litet som jag lär ändra senare. Nu ska jag bara plugga in det i hjärnan så att jag kan det utantill imorgon. Hatar att stå och hålla tal, men det ska nog gå vägen. Och nu då? Sitter i skolan i min ensamhet och pluggar och väntar på att Emma och Elinor ska komma så att jag kan få lite mat i magen. Nej, nu ska jag skriva på min diktjämförelse i 120 km/h. Ha en fin dag, PUSS
Kommentera inlägget här: