150

Bild från Olivias facebook - tjocka tjejer!


Första skoldagen idag och det var en lång en, från 8-16 och därefter körlektion direkt. Efter körlektionen stack jag och handlade och åkte sedan direkt till Marion och Marielle. Deras föräldrar var hemma hos oss ikväll så då tänkte vi att vi kunde mysa hos dem istället. Sagt och gjort! Jag köpte med mig en massa mat som vi lagade. Därefter stack vi och handlade gottis på Willys och Hemmakväll och bänkade oss sedan framför TVn. Det var längesedan jag var så här pass mätt kan jag lova. Nu blir det fasta till fredag (vilket aldrig kommer gå hehehhe) då vi ska fira 150-dagars!! Sjukt taggad tjej här! Nej, nu blir det sängen och eftersom jag inte börjar förrän halv två imorgon lär det bli en hel del timmars sömn. SKÖNT! God natt, PUSS
Kommentera inlägget här: