STUDENTMÖSSA





Hej hopp! Som ni tydligt kan se på bilderna fick vi våra studentmössor igår och blev lyckligare än någonsin, haha! Igår kväll blev det en god middag på Stig In med några tjejer, följt av handboll, förfest och Bar.Á.Bar - en trevlig kväll med andra ord. Idag har jag fullt upp. Det ska packas, förberedas, skrivas ut papper, handlas och bli allmänt mentalt redo för att åka till Thailand imorgon. Det känns helt sjukt att vi ska åka, att det är på riktigt! Hade det varit en helt vanlig svennebanan-semester hade jag inte varit så här stirrig, men vi kommer vara med om något som vi aldrig tidigare varit med om. Samtidigt som jag är sjukt taggad och exalterad är jag också lite orolig. Jag hoppas bara att allt kommer gå som det ska, med flygresa, transfer och jobbet på barnhemmet. Nej, nu måste jag fortsätta fixa och ha mig. PUSS
Kommentera inlägget här: