This weekend

Mest för att jag vill gympa och inte frysa

Ledsen för sämst uppdatering - har inte haft tid att fixa med bilder. I och för sig har jag knappt några bilder att visa eftersom jag aldrig fotar längre. Får bättra mig på den fronten. Hur som helst, helgen har varit händelserik och bra. Har inte fått gjort det plugg jag borde så får sätta mig och göra det nu. Men i alla fall, i fredags var jag, Lisette och Jeni hemma hos mig och mös framför Idol. I lördags åkte jag och mamma in till Malmö en stund innan jag skulle va funktionär i Baltiska hallen. Motus-tjejerna var överbra och vann hela kvalet. Väl hemma slängde jag i mig lite mat och stack sedan till Emil för lite fest. Träffade dessutom Elin för första gången på ett halvår! Idag har jag varit i Malmö, igen, för att kolla på finalen som Motus såklart tog hem - duktiga tjejer! Nej, nu måste jag verkligen plugga. Vi hörs när jag har tid. PUSS
Kommentera inlägget här: