Dubai II

Dag 2: Stranden precis nedanför vårt hotell.
Anonym:

vem är ni tjejer på bilden? tyckte jag kände ien nn, men kan ha fel, vad heter ni?

Anonym:

du ser ut att ha en alldeles pefekt kropp, hur mkt tränar du i veckan unefär? får man fråga vad du väger iförhållande till din längd?du måste väl vara nöjd med din kropp? äter du all mat el. finns det ngn mat du undviker, typ vitt böd el. nt annat som du vet ä onyttit? vad äter du typ under vanlig dag, kan du inte försöka återge det,typ vad du äter till alla mål, äter du mellanmål, vad i så fall och hu mkt av allt? vill bli lika vältränad som du!!!!!!!!tack för en jätteba blogg annars!

Vendela Hugosson:

Anonym:

På bilden är det Stina, jag, Marielle och Marion. Varifrån känner du igen oss?



Och det här med en perfekt kropp... Där är ju typ inte en enda bild på mig där man ser min kropp tydligt så var har du fått det för dig? :P Du kanske menar den blonda? Stina?

Hur som helst, jag tänker inte på vad jag äter överhuvudtaget. Jag äter det jag tycker är gott. Problemet är att jag hatar grönsaker och älskar godis. Vad jag äter en vanlig dag varierar från dag till dag så det är nästan omöjligt att berätta.

Jag tränar gymnastik fyra gånger i veckan, och hade jag inte gjort det hade jag förmodligen rullat fram! Vikt och så har jag inte koll på för tillfället. :)

Anonym:

Har funderar på att åka till Dubai i två veckor i februari. Vilket hotell bodde ni på och vad kosta det?

Vendela Hugosson:

Anonym2:

Det tycker jag du ska göra! Vi bodde på Ritz-Carlton - ett toppenhotell. Vad det kostade kan jag inte svara på då jag åkte med familjen och pappa stod för resan, men jag tror att man kan hitta ganska hyffsat billiga resor till Dubai. Med tanke på hur många hotell där finns så ska det nog inte vara några problem att hitta ett till ett bra pris! :)

Kommentera inlägget här: