September

Vips, så var vi inne i september. Det känns konstigt att sommaren har gått så fort och att första höstmånaden har börjat, men samtidigt är det skönt att vara tillbaka på jobbet och ha kommit in i rutinerna med träning osv igen. Precis som jag säger varje år, hehe.
Jag kollade igenom min mobil och tänkte gå igenom lite bilder från september månad 2013, 2014 och 2015.

Vi börjar med 2013: Det årliga säljseminariet på jobb var igång och Herman fick kämpa för att komma rätt i bild.

Allan från Kina fick testa på att agera lurblåsare. Det gick mindre bra...
Emil bodde fortfarande hos sin mamma i Skivarp så där hängde jag en del, och ja, åt chips.
Fadji var fortfarande i livet och hoppade in som modell på Ystad Saltsjöbads fotografering.
Bilderna finns idag uppsatta överallt på hotellet och varje gång vi är där tänker jag lite extra på vårt hjärta.
Jack var en liten bebbe.
Vi hejade på Jonas när det var dags för Time To Sing.
Jag hände med dessa coola grabbarna i Malmö och åt på Monster.
September 2014 började precis som 2013 med Polykemis säljseminarie, där alla våra säljare från hela världen kommer till Ystad i ca. tre dagar.
Vi firade Hedda som fyllde 20 år!
Och hon bjöd på magisk mat och FIN dukning.
Jag började plugga företagsekonomi i Malmö.
Jag, Majlinda och Hedda var ute och åt.
I september 2015 hade jag haft Henry i någon månad och på jobbet mös han en stund med Jack (som blivit stor) varje dag.
Säljseminariet ägde rum igen, och här var vi på besök på Tosterup.
Henry träffade katten Texas varje gång vi var i skogen.
Hedda fyllde 21 och det firades så klart.
Plutten växte så det knakade.
Majsen och jag shoppade en massa växter.
Melisa på promenad med Henry.
Krissan bjöd in till en födelsedagsbrunch i deras koloni, och de minsta deltagarna busade.
Det fanns väldigt mycket hundbilder i min mobil från september 2015 så här kommer en till.
Jag och Emil åkte med hans föräldrar till Kreta.
Denna septembermånad börjar precis som de tidigare med säljseminariet i nästa vecka. Utöver det väntar bl.a. utbildning med jobbet i Stockholm, Handbollsligans start, sista utgången på Bar.Á.Bar någonsin innan de stänger, och förhoppningsvis massvis med myskvällar med nära och kära. Och så fortsätter så klart renoveringen av vårt hus! Det höll jag på att glömma, trots att det är det som tar upp den största delen av min tankekraft om dagarna... Det kommer fler uppdateringar kring det så småningom.
Kommentera inlägget här: