Thailandskärlek

Två år sedan jag var i Thailand, med Jeni. Tiden går så himla fort, och att vi ens varit där känns så avlägset. Det känns nästan som ett annat liv. Den resan påverkade mig sjukt mycket. Alla intryck och känslor fick en att uppskatta sitt eget liv mycket mer, men det är sjukt så fort man "glömmer" saker. Nu lever man som vanligt utan att tänka på det. Det är nästan så att jag skäms lite, för visst, mitt liv fortsätter som vanligt men det livet jag levde där nere i 2 veckor lever dessa barn varje dag. Det är det som är så lätt att glömma. Jag önskar dem allt gott dock, och hade mer än gärna åkt dit igen för att hälsa på och hjälpa till.
Ps. Vill ni läsa mer om resan så finns allt under kategorin Thailand 2012.
Btw, jag MÅSTE börja använda min systemkamera igen. Vet att jag har sagt det förut, men det blir ju sååååå fina bilder. Skärpning Vendela! Hehe
Kommentera inlägget här: