Lägesrapport

Ledsen för världens sämsta uppdatering, men jag har mått ganska kasst de senaste två veckorna vilket har resulterat i noll energi eller ork att lägga tid på bloggen. Min huvudvärk som jag som sagt haft i två veckor vägrar att ge med sig. Jag var på syntest idag men synen var det inget fel på, så nu får jag väl boka tid med min läkare och höra vad han har att säga. Kanske lite nålar i nackområdet hade funkat för att släppa på lite spänningar? Vi drar till Barcelona på onsdag nästa vecka, vilket jag förmodligen kan behöva. Att komma iväg och slappna av lite. Dock har jag lite (=mycket) ångest då jag inte är i min bästa form för tillfället. Blöäööäö... Lite sent att försöka ändra på det nu dock.
Hälsar god natt från en (då) glad, välmående och smal Vendela, pusshej.
 
Kommentera inlägget här: