Senaste

Det absolut största bland det senaste i mitt liv måste väl vara att jag har börjat jobba. 8-16.30 mån-fre, vilket är en rejäl omställning från mitt tidigare chilla-hela-dagen-lång-liv. Nu är jag uppe i ottan varje morgon och är oftast inte hemma förrän tidigast 18 om jag varit duktig och tagit mig till gymmet.
Annars ser väl det mesta ut som vanligt. Köpt en ny jacka och lite annat nytt till garderoben samt bokat en weekend till London med Mirremus (inte för att det är något jag gör varje dag, men ja)
Och så har jag myst i Skivarp av alla ställen och kollat på Underbart är kort
mirremus:

haha *skivarp av alla ställen*

Elin:

Åh, din jacka är så fin! Är sugen på att beställa en sån, är det den international polar quilt du har? Vilken storlek & är du nöjd med den :)? kram

Svar: Tack! Yes, det stämmer. Jag tog storlek 36, mest så att man ska kunna ha någon tröja under och så. Jag är jättenöjd :) Synd att det redan blivit för kallt för den dock...
Vendela Hugosson

Kommentera inlägget här: