Slutspurten

I onsdags gick vi en liten vandring i skolans källare som avslutning med en av våra lärare, Lennart. Hundratals (om inte tusentals) uppstoppade djur. Allt från lejon, apor, sälar till riktiga foster (!). Det var minst sagt en upplevelse. Hur som helst, just NU (förinställt inlägg) sitter jag och gör det absolut sista i skolan någonsin, dvs. matte nationella! Hur sjukt är inte det? Jag kunde inte ha förberett mig sämre än jag gjort, men det spelar ingen roll och det kvittar fan hur det går för sen är det jävlar i det ÖVER. Ursäkta alla svordomar, men jag är i extas! Efter detta ska vi avsluta med en sista gemensam lektion, bara för att! Frågan är om jag kommer börja böla eller hoppa av lycka när jag går från skolan senare idag. Ikväll blir det i alla fall utgång i Köpenhamn med tjejerna, så vi hörs när vi hörs. PUSS
Kommentera inlägget här: