Instabomb

På den senaste tiden har jag varit väldigt aktiv med iPhonen och desto sämre med mina ordentliga kameror. Har dock en känsla av att det kommer bli bättring på den fronten nu när vädret är så fint och man hittar på en massa roliga saker!
Jag har...
...åkt till Västerås och hejat på världens bästa lag när de tävlade SM.
...fått en konstig känsla av att för första gången på flera år sitta på läktaren istället för att vara nere på golvet och tävla.
...myst med laget efter en lyckad tävling som tog dem till final!
...spenderat alldeles för många timmar på ett tåg. Positivt var dock att vi fick trerätters och blev mätta och belåtna.
...känt empati för en katt för första gången i mitt liv.
...passat på att ligga ute och steka i den underbara sommarvärmen som helt plötsligt dök upp i samband med att min fina vän lämnade mig för att åka till Ayia Napa. Konstaterade att inget Ayia Napa behövs så länge det fortsätter i denna stilen.
...varit en ängel som vanligt, hehe.
...lekt med lite lejon och andra filurer.
...umgåtts med mina fina vänner och mått allmänt bra!
...pimpat min handled med dödskallar och blingbling.
...klätt mig i små hallonröda shorts och burit shorts överhuvudtaget flera dagar i rad. Älskar det!
...pumpat och blivit lite biffigare, eller?
...njutit i SOOOOLEN!
Kommentera inlägget här: