Bara för att

Bara för att Marion klagar på att det var länge sen jag bloggade får det bli en suddig bild på oss två från förra sommaren. Vill vara så där härligt brun och springa runt i shorts och linne typ... NU!

 


Annars då? Anledningen till att jag inte bloggat är helt enkelt för att jag inte haft tid och inte haft något att blogga om. Jag är nu för tiden sämre än sämst på att använda mina kameror vilket leder till att det bara blir en massa tråkiga iPhone-bilder. Ni kan ju alltid följa mig på instagram om ni känner för det, vendelahugosson heter jag där. Det är hemskt mycket i skolan för tillfället. Hade matteprov idag, uppläsning på svenskan imorgon, samhällsredovisning och matteinlämning på fredag. Och vid sidan av detta är det 50-dagars på torsdag!!! Det kommer bli grymt och jag är äckligt taggad redan, weyweywey. Nej, nu ska jag hoppa till sängs för imorgon bitti ska jag och Jeni vara flitiga med projektarbetet som måste bli klart, ja typ imorgon, hehe paniiiiiik. PUSS och god natt alla kära.

 

Kommentera inlägget här: