Sunset

Har varit hemma i mer eller mindre 24 timmar nu och jag saknar redan att sitta på en uteservering, äta god mat och titta på solnedgången.
Måndagar är min lediga dag, men i morse ställde jag klockan för att jag och Jeni skulle på möte angående vårt projektarbete. Snabbt och enkelt gick det så vi vandrade till skolan för att kolla upp lite saker. Duktiga tjejer!
Tanken var att jag skulle träna idag, men jag mår alldeles för dåligt för det vilket resulterade i att jag fick stanna hemma. Har spenderat kvällen ihopkurad framför Huset Fullt (nostalgi på hög nivå), Idol och nu ska jag unna mig lite choklad. Eller unna kanske jag inte ska kalla det med tanke på att jag äter det varje dag, hehe. Måste bli bättre på den fronten! Hur som helst, bilderna från Mallorca kommer upp lite då och då. Ha det bra, PUSS
Kommentera inlägget här: