Lite klagomål och så

God dagens. Trött och sliten tjej har haft en väldigt lång men dock välbehövlig sovmorgon idag, och endast en lektion därefter. Just därför förstår jag inte hur jag kan vara så satans trött just nu. Orkar inte ta tag i naturkunskapen så den får vänta till ikväll när jag kommer hem från träningen, dvs. vid 23. Jag kommer NOG inte vara trött imorgon... Med tanke på att jag börjar åtta, slutar halv fem, hinner vara hemma en timme innan träningen och inte är hemma förrän vid 23 på kvällen. L-Å-N-G dag med andra ord. Äsch, det är bara att ta sig igenom det. Nästa vecka och veckan därpå blir ännu värre för då ska jag lyckas klämma in två körlektioner per vecka plus åtta teorilektioner... Snacka om att jag längtar till julen och jullovet!!!!!

Mia:

Du får säkert höra det ofta men jag tycker att din blogg är rent av fantastisk. Du har alltid intressanta inlägg och din personlighet är så färgstark. Keep up the good work!

Hoppas du får en trevlig dag<3

xoxo

Mia

Kommentera inlägget här: