Christmas and birthday gifts

Har fått så himla mycket fint denna julen. Julklappar och födelsedagspresenter från både släkt och vänner. Fick nog med nästan allt, förutom lite sötsaker, muffinsformar och några cider.

En hel drös med böcker, några från tjejerna och några från släktingar.

Pengar och presentkort från släkt och vänner

Fint kort från Stina

Locktång från mormor och morfar samt ny plattång från mamma och pappa.


Glassmaskin och Cupcake Maker från mamma och pappa samt Chokladfondue-set från farmor och farfar.

Extern hårddisk från min farbror och faster samt en Polaroidkamera från mamma och pappa.

Halsband från familjen Lindborg och örhängen från Jeni

Smink från tjejerna

GPS från pappa

Fint silverarmband från mina kusiner

RevitaLash från broren min

En massa marsipan och godis, från farmor, pappa, Majlinda, Stina, och tjejerna.

Kokbok från farmor och farfar

Spelet tjejmiddag från Jeni

Fin blus från familjen Lindborg

Mysig Missoni-morgonrock från Ola och Boel

Kept och muffinsskål från Stina

Dator från mamma och pappa (fick inte till någon bra bild, men det är i alla fall den jag önskat mig)

Abercrombie & Fitch-skjorta från mamma
ida:

vet du vart kepan är köpt ?:)

Vendela Hugosson:

Det vet jag tyvärr inte.. Inte mer än att den är köpt i Stockholm och att den som köpte den fick leta i flera butiker innan han hittade just denna färgen. Men det kommer säkert in fler till sommaren, på intersport har jag sett dem förut i alla fall :) Lycka till!

Kommentera inlägget här: