New Year

Nu är i alla fall nyårsklänningen fixad! Här ser ni lite av den, och resten lär väl synas på bilder från nyårsfirandet. Det fick bli en "gammal" klänning som jag beställde förra sommaren men inte använt, från Chicy om jag minns rätt. I år blir nyårsfirandet hemma hos mig med ett härligt tjejgäng. Därefter drar vi till hamnen för att titta på raketer och träffa folk, för att sedan dansa in det nya året på Bar.á.Bar. Kommer bli awesome!

 

Men nu börjar jag snacka om en massa saker innan andra viktiga saker ens hänt. Som inget kan ha missat faller julafton in imorgon och min födelsedag på söndag. DÄR har vi ett problem. Jag har inget att ha på mig. Vill ju inte ha något gammalt på mig, men jag ser ingen annan lösning än det. Har i alla fall ett par nya klackar att slänga på mig. Resten får vi se hur jag löser... Nu ska jag sluta babbla. Mys ordentligt nu så där dan före dopparedan! PUSS

Kommentera inlägget här: