Dear Math, grow up and solve your own problems

Kan inte fatta hur mycket jag har pluggat idag. På riktigt! Jag brukar vara duktig på att plugga när det behövs, men så här duktig har jag aldrig varit förr. Kom hem från skolan vid halv fem och satte mig i köket och började plugga matte direkt. Där satt jag. I en timme. I två timmar. I tre timmar... I åtta timmar! Kan ni fatta det? Från halv fem till halv ett satt jag och räknade non stop (förutom en kvart då jag åt). Sjukaste jag varit med om. Nu hoppas jag fan bara att det har gjort någon nytta. Känner mig ju inte direkt säkrare efter att ha räknat igenom kapitlet, utan mer märkt hur mycket det är som jag inte är 100 på. F.A.N. Imorgon är det fredag. Prov. Men fortfarande fredag. Vi hörs när jag fått tillbaka mitt liv. Om jag inte tagit det själv... PUSS
Anonym:

<3

Kommentera inlägget här: